Thursday, September 5, 2019

Second kiss of my life

PAGE 4

11:45 Ko PDP gardam me entr Kia us gardam ka mahol bohot hi cool hota he vha ki Bo sital hva bohot hi cool and Dil or dimag Ko bohot aram krati he vhi me or meri Jaan thodi der stone ke uper sea ke kinare Beth. Ke aram Kia vha ki sital hwa ham dono ke Kano se hokar gujr rhi thi bohot hi achha fill ho rha tha
Or ab tk to movie bhi download ho gy thi or ham dono ne gardan ke ka cheair pe Beth ke Bo movie dekhne lge Jaan Bo movie dekh rhi thi or me Jaan Ko Jaan movie Ko dekhte hua bohot hi cute LG rhi thi usi time gardan ke this hamari chaire ke samne ak gilhri apna ghosla bna rhi thl no bar bar thoda thada paper or ghas leke ja rhi thi or ghonsla bna rhi thi bohot achha lga rha tha Bo pal man kr rha tha Jaan Ko puri life ase hi dekhta rhu tbhi mom ka call Aya or time dekhne pe pta chala ki 3:45 time ho gya he aaj time kab kha Nikal gya kuch pta hi nhi chala fir me or meri Jaan ghar ke Lia nikle thi mujhe pta nhi ky hua achanak se Mene Jaan ke cheeks  pe kis ke Dia Jaan a dekh kr hasne lgi or me bhi hasne lga fir hamne emli bhi khai or ham Ghar Agya .

                I LOVE YOU DEAR ZINDAGI 😘😍😍😍

No comments:

Post a Comment